در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

چه مبارک سحری بود و چه فرخنده شبی.....

پروردگار

 

 

گاهی برای بودن باید چیزی فرای تلاش به کار بست
گاهی برای زیستن باید هدفی ورای روزمرگی داشت
گاهی باید خود را نگاه کرد دقیق
گاهی باید پیدا کرد آنچه گمشده در لابه لای سالهای عمر
و گاهی باید خود را شست که بتوانی زندگی کنی نه اینکه زنده باشی! فرشته

احساس می‌کنم اعتکاف تاثیری شگرف در روحیاتم داشت ..... احساس می‌کنم که اینچنین رفتنی دعوتی بود از سویش برای پاسخ دادن و راهنمایی کردنم! برای نشان دادن مفهومی جدید و عمیق به زندگیم ..... برای هدایتم و امید دادن که هنوز دستم دارد و هنوز دوستش دارم!فرشته

هیچگاه بی او نمی‌توانم روزی را سر کنم .....

بی او خواهم مردنگران

ترجیح می‌دهم مرا بکشد تا از وی خالی شوم که هرگگز نخواهم شد تا عشقش را در وجودم زنده نگه‌داشته است!

خوبم! خدا رو شکر!

خدا رو شکر که خوبم ..... خدا رو شکر که دعوتم کرد به اعتکاف! خدا رو شکر که وقتی حتی دلم نمی‌خواست برم اعتکاف لیلا توی رودربایستی انداخت و ثبت نامم کرد و رفتم اعتکاف و الان بسیار راضیم و شاکر که اینگونه دعوتم کرد!

بعد از شاکر و راضی بودن، شرمنده‌ام ...... تمام دیروز شرمنده بودم و هنوز هم شرمنده‌‌ام که اینگونه‌ام ...... شرمنده‌ اویم که مرا می‌خواند و من سر در آخور دنیا فرو برده‌ام!گریه

می‌خوام آنگونه رفتار کنم که دیگر شرمنده خاندان نباشم ..... حداقل شرمنده آنان نباشم ..... شرمنده او بودن ...... بایستی شرمنده ‌اش بود ...... اینهمه رحمت و نعمت و عزت و جاه و مقام و در مقابل هیچ! خوب باعث شرمندگی .....

گاهی احساس می‌کنم همین احساس بیچارگی در مواقع بحرانی نجاتم می‌دهد و از سقوطم در پرتگاه جلوگیری می‌کند ...... او می‌أاند که من جز او هیچ ندارم و هیچ نیستم و تنها با او معنا می‌یابم!

من الان، در پرتو او معنایی یافته‌ام!عینک

من برای زندگیم معنا دارم

هدف دارم و می‌خواهم طوری باشم که او می‌پسندد

دلم برایش تنگ شده بود!

دیروز چه روز خوبی بود

چقدر عشق و حال کردیم

چه حیف تمام شد و چه خوب که بود و رفتم و فهمیدم که هنوز دوستم دارد!

به او می‌گویم من دوستت دارم!قلب

همیشه می‌گویم دوستت دارم!قلب

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ایده یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://4me.blogsky.com

چه خوب... خیلی وقتها چیزی قسمتمونه باید انجامش بدیم اما به هر دلیلی فکر میکنیم که الان وقتش نیست ییا .... اما خودش خوب میدونه کی وقتش هست و نیست... خودش خوب خوب میدونه و بنده شو هرطوری که هست هدایت میکنه به سمت اون چیز... و ما مثل یه پرنده به سمتش میریم.

آدم برفی دوشنبه 31 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

سلا م
گلم من آپم
سر بزنی خوشحالم می کنی.......
روزات یاسمنی

فیروزه سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ق.ظ

سلام خانومی...امیدوارم خوب باشی...خواستم بگم برام خیلی دعا کن هفته دیگه یه امتحان مهم دارم.دعا کن قبول بشم...مرسی گلم...منم همیشه به یادت هستم و خوشبختیت ارزومه...بوووووووووس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد