در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

هوس

پروردگار

 

 

هوس یه ذره نگاه تازه کردم

هوس یه نگاه عاشقانه ..... حتی اگه تابلو باشه اشکالی نداره

هوس خوشبختی ..... حتی اگه کوتاه باشه اشکالی نداره ..... سعی می‌کنم طعمش رو برای همیشه زیر دندونام نگه دارم تا بتونم بقیه عمر رو با تازگی همون طعم طی کنم!

هوس تازگی کردم

هوس سلامت و سعادت و قرابت!

هوس خدا و آغوش گرم!

آه! از این هوس!!! که فقط یه هوسه ......

 

 

 

تا بعد ...

 

 

یادداشت آخر! یک فضول

پروردگار

 

 

سلام! وقت بخیر

متاسفانه به علت سرک کشیدن یه آدم فضول توی محیط خانوادگی و خونه دو نفره ما اینجا و خوندن مسائل مربوط به ما که نمی‌خواستیم بعضی‌ها بدونن، مجبورم وبلاگ رو ببندم! از دوستان هر کسی مایل هست که ادامه تبادل لینک صورت بگیره، لطفا کامنت بزنن تا لینک به صورت خصوصی داده بشه

 

متشکرم

و خداحافظ

 

 

شکستم .... شکست!!

پروردگار

 

 

 

خدایا! کمکم کن!

دارم له میشم ..... باور کن دیگه فشاری بیشتر از این رو نمی‌تونم تحمل کنم!!! اگه بازم هست و بازم ادامه داره پس بهم سعه صدر بده، بهم تحمل و صبر بده که بتونم تحمل کنم و بهم اطمینان قلبی بده و دلی بزرگ که هیچ کدوم از اینا نتونن اینجوری زمین‌گیرم کنن و روح و روانم و آسایشم رو بهم بریزن ....

خدایا! داری می‌بینی چجوری فلج شده زندگیم!!

بدادم برس خدا!! ازت خواهش می‌کنم بدادم برس ..... هرجوری که خودت صلاح می‌دونی، اما بدادم برس که اگه تو بدادم نرسی هیچ کسی بدادم نمی‌رسه ..... خدایا! هیچی ازم نمونده!!! له شدم ..... شکستم ..... اول جلوی دیگران و حالا توی خودم!! سرم رو بلند می‌گیرم و محکم قدم برمی‌دارم و راحت صحبت می‌کنم که کسی نبینه شکستم و خورد شدم ..... کسی نفهمه دارم می‌سوزم .....

خدایا! مثل همیشه نامید از همه چیز و همه کسم! و مثل همیشه تنها پناه و پشتیبان و نجات و آرامبخش من تویی! هرجور صلاح می‌دونی .... اما رهایم نکن ..... در آغوشت باشم، هرجوری تو دوست داشتی و هر چیزی که تو می‌گی باشه ..... گرچه از بندگی و ضعف و حقارت و جهل من چیزی جز اصرار بر خواسته و رهایی از مشکلات نمی‌مونه!

من شرمنده‌ام ..... الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو!

 

خدای من! پروردگارم! ربی!! نجاتم بده!! خدایا، تنهام نذار ..... بی تو می‌میرم!!

 

 

 

 

تروریست!

پروردگار

 

 

 

سلام! خوبی؟

بنظرت من آدم هپلی هستم؟

تا حالا فکر کردی که من آدم نامرتبی هستم یا نه؟

شایدم منو بهم ریخته می‌بینی؟

نکنه همیشه یجور بودم و هیچ وقت زمانی که با تو بودم با زمانی که عادی بوده فرق نداشتم؟

جواب سئوالات بالا + سئوالات مشابه‌ش رو بده و بذار کنار جواب‌هایی در مورد خودت!

نتیجه: من تمایلی ندارم با کسی که شبیه تروریست‌های گروه القائده خودشو درست می کنه و لباس پوشیدن براش یعنی فقط محافظت از سرما، و مهم نیست چند سالشه و مهمه که سردش نباشه و یا ..... بیرون نمی‌رم، قدم نمی‌زنم و تو مجامع عمومی هم حاضر نمی‌شم!

من یه مهندس کامپیوتر رو انتخاب کردم و راه دادیم خونه برای خواستگاری و با یه مهندس کامپیوتر سر سفره و مراسم نامزدی بودم نه یه تروریست و خرابکار گروه القائده! پس لطفا اگه می‌خوای تو خیابون راه بریم یا باهم بیرون بریم شبیه یه مهندس باش نه .....!!! (مگه اون ۵شنبه که تازه رفته بودی آرایشگاه خودتو توی آیینه ندیده بودی که به حال و روز الانت خوشحالی؟)

 

 

 

 

پ.ن: همچین دست گذاشتم روی دهنم و دارم فشار میدم که مرتب یه تصویر کارتونی که مربوط به خفه شدن یه عروسک بود جلوی چشمم رژه میره!!

 پ.ن: امیدوارم همچین دمت رو گاز بگیری که از دردش، ۶ متر بپری هوا !

 

 

دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید!

پروردگار

 

 

 

چرا من گیرم؟!

نه واقعا چرا من گیرم!؟

خوب حتما بخاطر خنگیمه که گیرم دیگه! و گرنه آدمی که خنگ نیست گیر نمی‌کنه!

نیدونم!

 

 

دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا!

پروردگار

 

 

 

خودم کردم که رحمت بر خودم باد!