در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

شکستم .... شکست!!

پروردگار

 

 

 

خدایا! کمکم کن!

دارم له میشم ..... باور کن دیگه فشاری بیشتر از این رو نمی‌تونم تحمل کنم!!! اگه بازم هست و بازم ادامه داره پس بهم سعه صدر بده، بهم تحمل و صبر بده که بتونم تحمل کنم و بهم اطمینان قلبی بده و دلی بزرگ که هیچ کدوم از اینا نتونن اینجوری زمین‌گیرم کنن و روح و روانم و آسایشم رو بهم بریزن ....

خدایا! داری می‌بینی چجوری فلج شده زندگیم!!

بدادم برس خدا!! ازت خواهش می‌کنم بدادم برس ..... هرجوری که خودت صلاح می‌دونی، اما بدادم برس که اگه تو بدادم نرسی هیچ کسی بدادم نمی‌رسه ..... خدایا! هیچی ازم نمونده!!! له شدم ..... شکستم ..... اول جلوی دیگران و حالا توی خودم!! سرم رو بلند می‌گیرم و محکم قدم برمی‌دارم و راحت صحبت می‌کنم که کسی نبینه شکستم و خورد شدم ..... کسی نفهمه دارم می‌سوزم .....

خدایا! مثل همیشه نامید از همه چیز و همه کسم! و مثل همیشه تنها پناه و پشتیبان و نجات و آرامبخش من تویی! هرجور صلاح می‌دونی .... اما رهایم نکن ..... در آغوشت باشم، هرجوری تو دوست داشتی و هر چیزی که تو می‌گی باشه ..... گرچه از بندگی و ضعف و حقارت و جهل من چیزی جز اصرار بر خواسته و رهایی از مشکلات نمی‌مونه!

من شرمنده‌ام ..... الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو! الهی العفو!‌ الهی العفو!

 

خدای من! پروردگارم! ربی!! نجاتم بده!! خدایا، تنهام نذار ..... بی تو می‌میرم!!

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
sadegh سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://sna.blogsky.com


همیشه به یه دوستی می گفتم ، سعی کن مثل یه مشت بشی ، هر چی ضربه زدن نتونند کاری کنن..

عزیزم دنیا اینجوریه ماها باید قوی بشیم.

مطمئن باش تو اولین نیستی و آخرین هم نیستی ، اکثر آدمها تو مشکلات دسته و پنجه نرم کردن..

روز جمعه که با خواهرم داشتم یه فیلم خیلی ترسناک نگاه می کردم ، آخر فیلم یه حرفی گفتم بهش : گفتم ببین اگه چقدر آدمها تو این فیلم از بین رفتن ، ولی یکیشون خیلی شهامت داشت و برگشت و قاتل رو کشت ، اشکال همه اونها این بود که ترسیدن و قاتل رفت دنبالشون و کشت ولی اون نترسید و امید رو از دست نداد ..

ببخشید اینقدر داستان تعریف کردم...

دختر پاشو برو شمال ، کنار ساحل آتیش روشن کن و پاهاتو بکن تو آب و عشق و حال ..

شاد باشی - صادق

حمید سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:58 ب.ظ http://http://golbargekhansar.blogfa.com/

وب جا لبی داری گفته بودیکه هوای تهران الودهست بفر مایید الو و گردو و..... در مهما نخانه گلبرگ خوانسار وبعد استشما ع کنید هوای تا زه منتظر تان هستیم. بایییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد