در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

روزهایی عادی و خوب

پروردگار 

 

 

 

 

سلام! وقت بخیر 

 

 

دنیا داره می‌گذره و ما رو هم با خودش می‌بره ..... 

خدا رو شکر ..... خیلی چیزا خوب ژیش رفت در حالیکه اصلا فکرش رو هم نمی‌کردیم! و حالا داریم می‌ریم پیش مشاور تا مهارت‌های زندگی و اینا رو یاد بگیریم! 

خوب امیدوارم به درد بخوره! 

 

دلمان برای هم تنگیده! 

شاید اینقدر دل تنگی هم خوب نباشه! 

شاید هم خیلی خوب باشه .... 

فقط امیدوارم از کار و زندگی نیفتیم ماها!! 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در حرفه ای ترین جامعه مجازی ایرانی ها خالی ست...

آدم برفی دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 05:59 ب.ظ http://www.mahfele-khial.blogsky.com

سلام خانمی
ببخش که دیر اومدم !!!!!! به روزم با چهارده سالگی و فوتبال ..... لینکت رو با اجازه می ذارم ....
دلم برات تنگ شده بود ..... روزات یاسمنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد