در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

تروریست!

پروردگار

 

 

 

سلام! خوبی؟

بنظرت من آدم هپلی هستم؟

تا حالا فکر کردی که من آدم نامرتبی هستم یا نه؟

شایدم منو بهم ریخته می‌بینی؟

نکنه همیشه یجور بودم و هیچ وقت زمانی که با تو بودم با زمانی که عادی بوده فرق نداشتم؟

جواب سئوالات بالا + سئوالات مشابه‌ش رو بده و بذار کنار جواب‌هایی در مورد خودت!

نتیجه: من تمایلی ندارم با کسی که شبیه تروریست‌های گروه القائده خودشو درست می کنه و لباس پوشیدن براش یعنی فقط محافظت از سرما، و مهم نیست چند سالشه و مهمه که سردش نباشه و یا ..... بیرون نمی‌رم، قدم نمی‌زنم و تو مجامع عمومی هم حاضر نمی‌شم!

من یه مهندس کامپیوتر رو انتخاب کردم و راه دادیم خونه برای خواستگاری و با یه مهندس کامپیوتر سر سفره و مراسم نامزدی بودم نه یه تروریست و خرابکار گروه القائده! پس لطفا اگه می‌خوای تو خیابون راه بریم یا باهم بیرون بریم شبیه یه مهندس باش نه .....!!! (مگه اون ۵شنبه که تازه رفته بودی آرایشگاه خودتو توی آیینه ندیده بودی که به حال و روز الانت خوشحالی؟)

 

 

 

 

پ.ن: همچین دست گذاشتم روی دهنم و دارم فشار میدم که مرتب یه تصویر کارتونی که مربوط به خفه شدن یه عروسک بود جلوی چشمم رژه میره!!

 پ.ن: امیدوارم همچین دمت رو گاز بگیری که از دردش، ۶ متر بپری هوا !

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

مراقب باشید چیزهایی را که دوست دارید بدست‌آورید وگرنه ناچار خواهید بود چیزهایی را که بدست آورده‌اید دوست داشته‌باشید.

عسل رز سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:17 ق.ظ

سلام
صبح بخیر
دوست عزیز از حضور شما سپاسگذارم و روز خوبی برایت آرزو میکنم
لطفاْ در مورد کنترل سوخت وساز چربی ها بیشتر برایم توضیح بده ومن را راهنمایی کن.قبلاْ از همکاری تو دوست خوبم کمال تشکر را دارم

عسل رز سه‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:34 ب.ظ

سلام
قلعه رود خان تایپ شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد