در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

یادداشت آخر! یک فضول

پروردگار

 

 

سلام! وقت بخیر

متاسفانه به علت سرک کشیدن یه آدم فضول توی محیط خانوادگی و خونه دو نفره ما اینجا و خوندن مسائل مربوط به ما که نمی‌خواستیم بعضی‌ها بدونن، مجبورم وبلاگ رو ببندم! از دوستان هر کسی مایل هست که ادامه تبادل لینک صورت بگیره، لطفا کامنت بزنن تا لینک به صورت خصوصی داده بشه

 

متشکرم

و خداحافظ

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
sadegh جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ب.ظ http://sna.blogsky.com


سلام خوبین ،

ببخشید من احساس کردم از حرف من ناراحت شدی و این مطلب رو نوشتید ، اینجوریه ،
واقعاٌ ببخشید که من براتون ناراحتی ایجاد کردم ..

من موافق تبادل لینک هستم البته اگه شما مایلید و ناراحت نمیشید.

شاد بشی - صادق

عسل رز شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام
لطفاْ تبادل اندیشه بصورت خصوصی برقرار گردد.

عسل رز یکشنبه 18 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام
من منتظر شما هستم

[ بدون نام ] دوشنبه 19 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ


mind_pretty@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد