در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

هوس

پروردگار

 

 

هوس یه ذره نگاه تازه کردم

هوس یه نگاه عاشقانه ..... حتی اگه تابلو باشه اشکالی نداره

هوس خوشبختی ..... حتی اگه کوتاه باشه اشکالی نداره ..... سعی می‌کنم طعمش رو برای همیشه زیر دندونام نگه دارم تا بتونم بقیه عمر رو با تازگی همون طعم طی کنم!

هوس تازگی کردم

هوس سلامت و سعادت و قرابت!

هوس خدا و آغوش گرم!

آه! از این هوس!!! که فقط یه هوسه ......

 

 

 

تا بعد ...

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
عسل رز چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ق.ظ

سلام
پیام شما دریافت شد .بعداْْ نامشان را اعلام میکنم
به من سر بزن و برروی نام عسل رز کیلیک کن تا بیشتر باهم آشنا شویم

عسل رز چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
تبریک عرض میکنم این روز را
تعطیلات اخر هفته خوبی داشته باشی

عسل رز یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام
شر منده ام نتوانستم با شما ارتباط داشته باشم یعنی ادرس باز نشد

عسل رز چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

سلام

عید سعید قربان وشب یلدا را به شما تبریک میگویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد