در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

گیر کردم

پروردگار

 

یکی بیاد به من بگه من چیکار کنم! یکی بیاد و یکمی به ما کمک کنه! یکی بیاد و یه ذره مثل یه پدر و مادر درست حسابی به ما راه و چاه زندگی رو نشون بده نه اینکه اگه اینکار و کردی این می‌کنیم و اگه اینکار و نکنی اون کار و نمی‌کنیم! یکی به ما یه آدرس مشاور خوب بده؛ مشاوری که دین سرش باشه و بفهمه چی داره به ما می‌گه و حرفاش هم برطبق دین و اصول اسلام باشه! یکی بیاد بگه ما چه خاکی تو سرمون بریزیم آخه؟؟!!

خدائیش نمی‌فهمم چرا اینجوریه؛ چرا طوریه که انگار هیچوقت قرار نیست حل بشه؛ چرا بنظر می‌رسه امیدی به آینده نیست؛ چرا اینجوریه که انگار راه‌های دیگه بهتر از این راه بودن؟ من واقعا نمی‌فهمم چرا اینجویه!

دارم فکر می‌کنم چیکار کنم .... اما هیچی به ذهنم نمی‌رسه!!

احساس می‌کنم بابا بیش از این نمی‌تونست دو در باشه ..... نهایت دو دره بازی که یه نفر می‌تونست انجام بده رو دادن ..... احساس می‌کنم سنبل کردن!!

من حرف گوش کردم و کاری که گفتن رو کردم ..... اما می‌گن تو خودت خواستی اینجوری!! نمی‌دونم ..... خدا کمکمون کن .....

خدا بهت احتیاج داریم ..... شاید الان بیشتر از همیشه ...... خدا بنظرمی‌رسه شیطون داره موش می‌دونه تو زندگیمون ...... خدا یادمون بده خواهش می‌کنم

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
وبلاگ ما دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ http://www.weweblog.blogsky.com

سلام
من که از حرفات سر در نیاوردم
ام
قصه نخور ثابت قدم باش چرا که صبح نزدیک است
موفق باشی

کامران چهارشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:40 ق.ظ

فصبر جمیل

پروردگار



سلام! وقت بخیر

خیلی راحت میگی فصبر جمیل! مگه خیلی راحته که در برابر وسوسه شیطون صبر کنیم؟ تا حالا ماها چند بار در برابر شیطون صبور بودیم چه برسه به اینکه فصبر جمیل هم باشیم!!
خیلی خیلی راحت اینو گفتی ..... اگه اینقدر راحته چرا تو خودت این فصبر جمیلا رو بکار نمی‌گیری؟:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد