در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

خاتون

پروردگار

 

 

یه زمانی خاتون شب‌های شعر بودم!

یه زمانی عطر نوای گیتار بودم!

یه زمانی امید تابلوی نقاشی بودم!

یه زمانی صدای خنده بودم

یه زمانی بانوی حافظ بودم

یه زمانی خیلی چیزا بودم و خودمم احساس‌‌های متفاوت و جالبی داشتم! اما هیچوقت هیچ دلم نمی‌خواست که عطر نوای گیتار، خاتون شب‌های شعر و یا امید تابلو باشم!

الان دلم می‌خواد که نگین کامران باشم .... دلم می‌خواد ....

اما نیستم! اما نیستیم!

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
عسل رز شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

ممنون به خاطر همه چیز

عسل رز شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

سلام
شما از این لحضه به جمع دوستانم پیوستید

کامران شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:42 ب.ظ

تووووووووووو پس نگین کی هستی هان ؟ (به سبک برره)
تو نگین منی :)
عزیز منی :)
نمیدونم چرا ته دلت مطمئن نیستی :*

اصلاً مهم نیست که ناراحت باشی یا نه ! یعنی مهمه ها ولی از نگینیت نمیندازدت...

مشکل اینه که من من نیستم :((
ای کاش یه تکونی به خودم بدم :*

بی خدا نمیشه :((

پروردگار


سلام! خوبی؟:)

میدونی .... احساس اینکه نگین کسی باشی خیلی متفاوت‌تر از اینه که صرفا احساسی داشته باشی! چشم! سعی می‌کنم به این باور حقیقی برسم:)

انشاءالله مشاور بتونه راهکارهای خوبی بهمون بده!
راستی یکسری ای بوک دانلود کردم خفن!!! مدیریت استراتژیک + چندتا چیز دیگه مدیریتی .... مفیده! بخون منو مدیریت کن!:*

عسل رز یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ

روز خوبی برای شما آرزومندم

پروردگار


سلام! مرسی دوست جون:*

عسل رز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ

ولادت حضرت معصومه (ع) و روز ملی دختران را به شما تبریک میگویم

پروردگار


با سلام مجدد

به همچنین بر شما :)
نیدونم چرا فیتیله رفیق پروریم گل کرده امروز!

عسل رز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:37 ق.ظ

بنده عسل با نو نیستم جهت اطلاع عرض کردم

پروردگار


سلام عسل روز خانوم دوست جون!:)

آهان! خوب میدونین، اینکه عسل گیسو نیستین که تابلوه! اما عسل بانو ...... خوب نیدونم! راستش فکر می‌کنم بانو لقب خوشگلیه و بخاطر احترام به کسی این لقب رو میدیم مثل بانوی من!(= سرور من مونث) من دوسش میدارم:)
انی وی .... عسل دوس جون خوبه، دوست جون؟
تیک ایت ایزی:):*

عسل رز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام

محمدهادی دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:52 ب.ظ http://www.hanroosli.persianblog.ir

لوگوشمادروبلاگ عشق معنوی ثبت شد به این آدرس : http://www.hadin.blogsky.com راستی من هم لوگودارمـــــــــــــــــــــــــا! متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد