در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

تشویش

پروردگار

 

 

 

الان دوباره مطمئن نیستم که همه چیز خوب باشه ....

نمی‌دونم!

دلواپسی و تشویش

احساس عجیبی دارم ....

من به فردایی خوب برای تجدید قوا و مثبت اندیشی نیاز دارم!

خدایا کمکم کن!

من باید بخوابم!

من باید بخوابم!

دلم شور می‌زنه .....

چرا حتی یه لحظه این چرخ بی‌مروت از کار نمی‌ایسته تا دمی، فقط اندازه یه لحظه من بتونم بدون جنگیدن و سختی کشیدن خوشحال باشم و بخندم! فقط یه لحظه بایست تا من کمی لبخند بزنم! به اندازه یه لبخند صبر کن!

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
فیروزه جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام...من بطور اتفاقی به وبلاگتون رسیدم...با خوندن نوشتههاتون متوجه شدم دختر با خدایی هستی.مطمئن باش خدا جون تنهات نمیذاره...شاید داره امتحانت میکنه همینطور که منو داره امتحان میکنه...امیدت به خدا منم برات دعا میکنم تا به ارامش برسی چون درکت میکنم شما هم برای من دعا کن...ان شاالله که دعامون مستجاب میشه...موفق باشی

پروردگار




سلام فیروزه خانوم:)
خوبین؟

ممنون که لطف می‌کنین و منو دعا می‌کنین:* خیلی به دعا نیاز داریم:) چشم انشاءالله منم شما رو دعا می‌کنم حتما!
می‌دونم ..... حق با شماست! خیلی وقتا این سختی‌ها (البته به نظر ما سختیه شاید رحمته) امتحان و آزمایشیه و خوب صبر باید کرد تا بشه نتیجه خوبی گرفت ازش:)
امیدوارم نه تنها ما، بلکه هر دل مضطرب و ناآرامی در این دنیا به آرامش برسه که آرامش حقیقی تنها قرین رحمت و قرب خودشه:)


بازم ممنون:)

موفق باشید:)



پ.ن: کاش لینک یا آدرسی می‌دادین باز هم از حال هم خبردار می‌شدیم:)

فیروزه شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

سلام دوست گرامی...من توی وبلاگت میل و ادرسی ندیدم ازتون...شما درست میگی باید صبور بود...منم ارزو میکنم هیچ دلی مضطرب و ناارام نباشه...چون خودم خیلی وقته ارامش ندارم...به امید روزی که من و شما هم به ارامش برسیم...و البته همه دلهای نااروم ارامش بگیرن...شادو موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد