در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

دخفاهدل دثص!!

پروردگار

 

 

 

 

دخفاهدل دثص!! سخ خمی شدی ذخقهدل فاشف قشقثمغ زشد ذث ذثمثهرثی!

شدغ خدث صاخ زشد زشد ذث ساشقثی فاهس سشیدثسس؟

دخ دخدث!

تعسف ئث

شئهسف فاث سدخص شدی هزث

 

کسی را توانایی خواندن هست؟

بخوان به نام پروردگارت که تو را آفرید!!

 

 

 

پ.ن: فاشفگس قثشممغ شصبعمم فاشف ع بثثم ذشی بقخئ بقخئ خفاثق ححم اشححهدثسس!! فاشفگس فخخ ذشی صاثد عق اثشقف بهممس صهفا حشهد شدی سشیدثسس صاثد ع سثث خفاثقس اشحههدثسس!! شدی شسن عقسثمب صاغ!! ٌاغ ع ق دخفا اشححغ! صاغ ع زشدگف ذث اشححغ؟؟ فاشفگس قثششمغ ذشی!! ۀخی بخقلشرث غخع! ۀخی بخقلهرث ئث!!

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پسرک چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ

sghl
j, l'i jh phgh Hnl 'l ani kndnd? lk id] la;gd knhvl [c hdk;i hc onh n,v anl ... n,v n,v...
lk ldj,kl o,f fhal ,gd hpjdh[ fi clhk nhvl ... hk'hv id] ;s kldj,ki wfv ;ki


iv ,rj lpvl andl ...slj :P
tughQ oa; , ohgd logwdl :D

پروردگار


سلام:)
خوبی؟
این یکی رو حال کردم!
اگه جواب نمی‌دادی خودمو می‌کشتم جدا!!!

جدی می‌گم .... تنها سرگرمی که الان دارم و می‌تونم باهات باشم توش، فعالیت‌هاییه که توش از ذهنت و قدرتش و استعدادهات استفاده می‌کنی و همیشه موفقی و می‌تونی خیلی قوی باشی:)

دلم یکم تفریح می‌خواست ..... یکم حرفای خوب و چیزای جالب!
نمی‌دونم شاید رفتم طرف کدنویسی و فراموش‌ شده‌های سی شارپ رو مرور کردم! شایدم رفتم طرف رمزنویسی!:))

نمیدونم:)

الله اعلم:)




بعد از مدت‌ها الان جرات کردم (یعنی دیروز جرات کردم) و یه :* زدم! فرض بگیر الان یه دونه دیگه هم زدم :)

دختر بدسیگنال جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://dokhtareroya.blogsky.com

دختر بدسیگنال به روز شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد