در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

سالی نو .... تن مپوشانید از باد بهار

پروردگار

 

 

 

 

سلام! وقت بخیر

 

سال ۸۶ با همه خوبی‌ها و بدی‌ها، خوشی‌ها و سختی‌ها، امید‌ها و آرزو‌ها، شدنی‌ها و نشدنی‌هاش به پایان رسید و برگ تقویم جدیدی ورق خورد که بالاش نوشته فروردین سال ۱۳۸۷! توی این سال اتفاقات اجتماعی- سیاسی- فرهنگی زیادی افتاد ..... جامعه اگه باهوش و خردمند بوده باشه تحولات زیادی رو حس کرده و اگر بی‌خبر بوده « ای بی خبر بکوش که صاحب خبر شوی» تا عبرت گرفته بشه و تجربه درست و حسابی برای سال ۸۷!

نامردی و بی‌انصافیه اگه نگم که من و کامران اساسی بهم علاقمند شدیم و الفتی که بینمون هست خدا رو شکر ریشه‌ایه! و بازهم نامردیه اگه نگم کامران واقعا اخلاقای خیلی خوبی داره و مشکلاتی که داریم رو همین اخلاقای خوبش باعث می‌شه بتونیم تحمل کنیم ...... خدا رو شکر می کنیم که کامران از این موجودات بقول مامانم روغنی و مو سیخ سیخی و بقول خودم لات و سوسول نیست! و خدا رو شکر می‌کنیم که هر دومون می‌خواهیم و داریم سعی می‌کنیم که مشکلاتمون رو حل کنیم و البته بی‌انصافیه اگه نگم که نسبت به قبل اوضاع و احوال خیلی بهتره!

مدتها بود که اینجوری دلم برای کامران تنگ نشده بود ....... دیدنش توی عید به روحم جلای اساسی داده! خدائیش دیشب خیلی خوش تیپ شده بود کامران!!  واقعا دلپذیر بود!! یه آقای جنتلمن به تمام معنا! مو لای درزش نمی‌ره!

از دوستای خوب و مهربانی که اینجا پیدا کردم و دوستانی که احیانا بصورت نامرئی در جمعون هستن هم همجوره تشکر می‌کنم و امیدوارم که سال خوبی داشته باشن! مخصوصا از دو دوست عزیز فاطمه خانوم و فیروزه خانوم ممنونم که در نهایت صمیمیت و تدبیر، مهربانی کردن و امیدوارم هر دوی این عزیزان در سال ۸۷ همآغوش شادی و قرین رحمت و نعمت خداوند باشن و فیروزه جان هم هر چه زودتر آجیل مشکل‌گشایی رو به من بدن و منم به بقیه!

این روزها دلم نمی‌خواد به مشکلاتمون مثل قبل نگاه کنم ..... دلم می‌خواد سال ۸۷ سال موفقیت و خوبی و شادی باشه برامون! سال افتخار و پیروزی و بندگی خداوند ...... سالی که وقتی که گذشت ازش احساس رضایت داشته باشم!

الان که به یکسالی که گذشته نگاه می‌کنم، با تمام فراز و نشیب‌هاش، سالی بود که من توش خیلی چیزها یاد گرفتم! سالی بود که من یهو بزرگ شدم ...... سال ۸۶ سال عجیبی بود برام، غم‌های زیادی داشت اما همراهش وقتی لحظات کمی که برای خندیدن بود، خنده‌های خوبی بود! سال ۸۶ سالی بود که من با تمام سکون و عدم تکاپویی که در خودم حس می‌کردم، نسبت به سال قبلش، یعنی سال ۸۵ من احساس پیشرفت می‌کردم! الان من از چیزی که بودم در سال ۸۶ راضی نیستم و مطمئنم می‌شد بهتر بود اما پیشرفتی که نسبت به سال قبل داشتم قابل توجه بود برام! من ناخواسته چیزی بدست آوردم که قبلا نداشتم و خدا رو بابت این نعمت شکر می‌کنم! امیدوارم که خدا ما رو قرین رحمت و نعمت خودش کنه و همه ما سال خوب و پربرکت و سعادتمندی زیر سایه آقامون داشته باشیم و ایشون به ما عنایت و نظر داشته باشن

انشاءالله!

 

 

 

 

 

 

پ.ن: راستش تا الان سرم خیلی شلوغ بود و همش مهمون داشتیم (بزرگ فامیل بودن بدیش همینه دیگه، فرصت پیدا نمی‌کنیم که حتی ظرفا رو جمع کنیم! یهو همه با هم میان!!) بعدشم که من امروز نمی‌دونم چم شده اصلا حالم خوب نبود! دیشب که همش حول آقا کامران بودم(یم) که داریم میایم خونتون و اینا و بعدشم که تمام خونشون پولک پولکی (بولکی) شده و هی کامران میگن: هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!

پ.ن: کامران در این مورد من به تو افتخار می‌کنم! جدی می‌گم! به شعارهام هم می‌افزایم! کامران بلندترین مرد دنیا (دیگه حتی از دایی علی جونم هم بلندتره!!) کامران خوش تیپ ترین مرد دنیا!! همیشه و همه جا، آسودگی با کامران! هرروز بهتر از دیروز، کامران!

پ.ن: یه پست خوب زدم به امید اینکه وقتی اولین پست امسالمون خوب باشه تا آخر سال خوب خوب خوب باشیم و خبرای خوب بنویسیم ......... یه پست خوب زدم و خوب خوب نوشتم که تو هم دلت شاد شه ....... برام مهمه که تو هم دلت شاد باشه! با آرزوی بهترین‌ها برای همه جوونا!

 

 

 

 

 

نظرات 8 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ق.ظ

سلام خانومی...واییییییییییییییییی خیلی خوشحالم...با خوندن نوشتههات اشک شوق ریختم...عزیزم خدا جون هیچ وقت بندههاشو تنها نمیذاره مخصوصا بنده خوبی مثل شما رو...قربونت برم من که کاری نکردم...همین که برام دعا کنی که مشکل من هم به زودی تمام بشه خودش یک دنیا ارزش داره برام...خوشحالم که سال جدید با خوشی اغاز شده برات و ارزو میکنم که روز به روز خوشبختتر بشی خانوم گل

پسرک پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ

انشاءالله همیشه و همه جا دلت (دلمون) شاد باشه و زودتر خدایی و خداییتر بشیم. چون اینجا کم کمک داره هواش اذیت میکنه :)

منم جدی جدی قاشق شدما! این قاشق شدن هم حال و هوای خودش رو داره! :)) البته به در و دیوار گیر نمیکنم :)

راستی... بازم معذرت ... بابت اونکه زود ناراحت شدم :((
معذرت :((

یه کوچولو و آقاییش شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:32 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام خوشحالم که خوشحالی عزیزم امیدوارم همی جوری روزا به روت بخنده و از زندگیت راضی باشی

فیروزه چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:23 ب.ظ

سلام خانومی...حالت چطوره؟الهی که همیشه خوب باشی و دلت شاد باشه...خیلی التماس دعا دارم ازت...فدات شم...مواظب خودت باش

دختر بدسیگنال پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:45 ق.ظ

سال نو مبارک
دختر بدسیگنال تو سال نو دوباره به روز شد

سمیر شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:09 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

عشق واقعی را در کنار شمعی دیدم سوخته٬ازمیان نگاه خاکستری پروانه ای٬که فریاد میزد زنده باد عشق با عاشق یا بی آن
یا حق

فیروزه سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:28 ق.ظ

سلام خانومی...میدونم من همیشه بهت قوت قلب میدادم...اما این دفعه وضعیت من خیلی بد شده...برام دعا کن از عشقم جدا نشیم...البته با مصلحت خدا جون...چون میدونم هر چی خداجون بخواد همون میشه...دعا کن تکلیفم همین روزا معلوم بشه...فدای تو

پروردگار


سلام فیروزه جان:)
تو شدی لیست هرروزه دعای من! به آقا کامران هم می‌سپرم اونم دعا کنه!
می‌فهمم چی می‌گی و چه درد و شرایط سختیه ..... از صمیم قلب آرزو می‌کنم که خدا همه زندگی‌ها رو قرین رحمت و شادی و سعادت کنه و زندگی شما هم هرچه زودتر قرین رحمت و آرامش بشه ....
راستش من اینقدر نذر کردم که نگو!! امیدوارم دوست جون بیای و بگی که مشکلت حل شده:* حتما خبرشو بهم بده ..... چشم براه خبر خوبت می‌مونم انشاءالله!

پ.ن:خدایا! خودت به فیروزه و زندگی فیروزه کمک کن لطفا! خدا جونم:*
پ.ن: خدا جونم به همه جوونا کمک کن! به ماها هم کمک کن لطفا!

فیروزه یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام خانومی...نمیدونم چجوری بگم...عشقم رو ازم گرفتن...نمیدونم چه جمله ای استفاده کنم...برای ارامشم دعا کن...دعا کن بتونم با این جدایی کنار بیام و یه جوری تحملش برام اسون بشه!!!التماس دعا...منم برای خوشبختی شما و اقا کامران دعا میکنم...الهی هیچ کس شکست نخوره...الهی همه شاد باشن مخصوصا دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد