در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

یا جواد الائمه

پروردگار

 

 

خدایا ..... من خیلی می‌ترسم ...... یا جواد الائمه ...... خودت به دادم برس و راهنماییم کن ...... من سعی کردم از شما تاثیر بگیرم به شما تاسی کنم ......

خدایا .....کمکمون کم

یا جواد الائمه! از بارگاه عمه بزرگوارتون میاییم ...... قراره به دیدار پدر ارجمندتون بریم! خودتون شفا بدین و گره از کار ما باز کنین!

 

آمین!

نظرات 6 + ارسال نظر
... دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:51 ق.ظ http://chaah.blogsky.com

آخرین پستم و بخون...
من نمی گم شما اینجوری هستی..
اما امام حسین (ع) اینو گفته...
امیدوارم که ما اینجوری نباشیم..

فیروزه سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:03 ب.ظ

سلام عزیزم...خداجون پیشته نترس...من همیشه دعاگوتم

سمیر چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

سال ها با یادتان میزیستم
آمدم تا کس نگوید نیستم
..................................
یا حق

سمیر جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

ای که برای من٬ آغاز و پایانی......در این دم آخر٬ حالم نمی دانی

ای بی وفا با من٬تنها چرا رفتی......عشقت رها کردی٬از چه به آسانی

من بی تو می میرم٬ای علت بودن......
............................................
یا حق

فیروزه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام عزیزم.ان شاالله که خوب باشی.منو بی خبر از خودت نگذار...میبوسمت...بدون که به دنبال هر سختی حتما ارامشی هست...شادیت ارزومه

سمیر یکشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:35 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

شعر دیگر ننویسید که اشعار مرا دزدیدند

نه فقط شعر مرا سینه تبدار مرا دزدیدند

همه اندیشه ام این بود که دنیا پاک است

این قدر ساده نباشد که افکار مرا دزدیدند

شعر من وعده دیدار من و لیلا بود

ای رفیقان به خدا وعده دیدار مرا دزدیدند

شعر من جامهء من بود که بی آن لختم

لخت و عریان شده دل جامه و دستار مرا دزدیدند

از سمیر این یک نصیحت بشنوید

شعر دیگر ننویسد که اشعار مرا دزدیدند
.............................................
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد