در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

چشم چشم دو ابرو! و ان یکاد رو بگو

پروردگار

 

 

 

 

سلام! وقت بخیر

خوبین؟

الحمدلله فعلا از دست چشمان شهلای یکی هنوز نفسی می‌آید و می‌رود!

دست شکسته

سرماخوردگی

حساسیت دارویی

پشه زدگی و درنتیجه عفونت چشم

افتادن از پله‌ها

مممممممممممم ............

فکر کنم لیستم کامل باشه! تمام اتفاقاتی که ظرف ۲ هفته گذشته برام افتاد!

خدا بقیه‌اش رو بخیر کنه انشاءالله

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

سلام عزیزم.خدا بد نده.ان شاالله به زودی زود خوب میشی خانومی...

پسرک جمعه 10 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

نه یادت رفت!
نزدیک بود تصادف کنی!
من بیچاره هم خون به جیگر کردی :( :*

ارتباط شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:53 ق.ظ http://www.ertebat.blogsky.com

سلام
یکی از دوستان پیشنهاد کرد وبلاگتون رو ببینم . واقعا وبلاگ جالبی دارید . مطالب هم واقعا به دردبخوره .
دلم می خواد باهم تبادل لینک داشته باشیم . دوست دارم لینکتون رو تو سایتم داشته باشم تا هر وقت هم خودم و هم بازدید کننده هام دلمون خواست بتونیم بهت سر بزنیم .
اگه مایل به تبادل لینک باشید وبلاگ من رو با نام
۩۞۩ بی پرده زنان و مردان را ببینید ۩۞۩ یا
۩۞۩ روانشناسی عشق ۩۞۩
لینک کنید . و حتما به من اطلاع بدید که وبلاگ شما رو با چه نامی لینک کنم .

سمیر یکشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:48 ق.ظ http://www.daftareeshghnevis.blogsky.com/

کردی به بند زلفت٬ای نازنین اسیرم

کردی رهایم در قفس٬تا بی نفس بمیرم

شبها به یادت تا سحر٬ گشته حرامم خواب ناز

از شوق دیدار رخت٬.............؟
.........................................
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد