در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

در انتظار فردا

آینده‌ای که منتظرش بودم، تا حد زیادی نزدیک شده ...... و من با خودم فکر می‌کنم به اون سیاهی که فکر می‌کردم نبود، بلکه نقره‌اییه!

پیش به سوی ....

پروردگار

 

 

 

 

قطار به حرکت دراومده و دیگه نمیشه جلوش رو گرفت

قطار داره به سرعت حرکت میکنه و دیگه نمیشه جلوش رو گرفت

قطاری که بابا راه انداختش ....

قطار دردسر زندگی ما

انگار نمیشه کامران رو مجاب کرد که عروسی رو عقب بندازیم تا وضعیت مساعد بشه و یا حداقل سربازیش تموم شه ..... انگار زمین و زمان دست به دست هم دادن تا اینجوری زندگی رو شروع کنیم ...... انگار قراره سختی بکشیم تا بزرگ بشیم .....

هنوز عمق سختی که پیش میاد رو باور نکردیم ...... هنوز درک نکردیم که توی چه گردابی ممکنه بیفتیم ...... من میبینم ....... اما کاریش نمی‌تونم بکنم! مامان اینا که اصرار دارن حتما ۶ ماه بعد از عقد باید برن سر خونه زندگیشون ...... کامران هم اصرار اکید داره بر این ....... بابا هم معطل اینه که بگه نه و همه چیز دوباره خراب بشه و یا اینکه هر اتفاقی بیفته و بابا بگه من که بهتون گفتم! منکه یه چیزی میگم رو حساب و کتاب میگم!! و همه چیزو بزنه تو سر من و مامان!

اصلا انگار همه هولن! هولن که زودتر این قضیه تموم شه و همه راحت شن و بکشن کنار ...... و ما بمونیم و زندگی و کوهی از مشکلات و گرفتاری‌ها و ....... بدتر از همه ........ بی‌خیال! دیگه اینم نوعیش میشه ....... شاید بعد‌ها خاطره شد ......

حالا همه چیز دست به دست هم داده و داره ما رو به سرعت به چاه زندگی عجولانه می‌ندازه، پس دم رو غنیمت شماریم و استوار می‌ایستم و منم همنوا میشم: پیش بسوی بدبختی!!

 

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فیروزه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام عزیزم...توکلت به خدا جون...برات ارزوی خوشبختی میکنم

وسوسه زنانه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

آدم برفى چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:57 ق.ظ

دوباره سلام خانمى براى دوست خوبت هم دعا مى کنم . خدا نگهدارت دخترک مهربون

[ بدون نام ] یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ب.ظ http://tharanombox.orq.ir

با سلام خدمت شما دوست عزیز
واقعا وبلاگ خیلی قشنگ و پر محتوایی دارید اگر دوست دارید آمار خود را بالا ببرید پس با ما باشید.
بزرگترین لینک باکس هوشمند از شما دعوت به عمل می آورد فقط 1 دقیقه طول میکشد تا لینک شما ثبت شود.
اول کد باکس ما را داخل وبتون قرار می دهید و سپس برای ما لینک ارسال می کنید همان لحظه سیستم به طور هوشمند وبلاگ شما را چک میکند اگه کد باکس داخل وبلاگ شما باشد به صورت اتوماتیک لینک شما در لینک باکس ثبت خواهد شد. البته شما میتوانید به جای لینک با همان شرایط برای ما بنر بفرستید.
نحوه ارسال بنر این است که اول کد باکس را داخل وب خود قرار دهید و بعد به سایت ما مراجعه کنید و از طریق فرم ارسال نظرات که در پایین صفحه سایت است کد را برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت بنر شما در لینک باکس گذاشته شود.
راستی من آماده هرگونه تبادل لینک لوگو بنر با تمامی وبلاگ هام هستم اگه مایل هستید خبرم کنید.
این آدرس تمامی وبلاگ های من است
Tharanombox.orq.ir
Tharanom.sub.ir
Tharanom.mihanblog.com
Tharanom.33ir.com
Tharanom.blogpars.ir
tharanom@yahoo.com
منتظر شما دوست عزیز هستیم.
علی شکوری اصل


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد